Vår bäbis rider

Den ena sjuka drömmen efter den andra. Igår så kom den vanliga kommentaren från Sofia. Oj, vad jag drömde konstigt. Den kommentaren har jag inte hört på sistone. Sofia fortsatte. Jag drömde attt vår bäbis var ute och red på en liten liten häst med en liten liten sadel. Visualisera det. En nyfödd bäbis ridande på en liten häst. Vad är det som händer med min fru? :-)

För övrigt har jag hamnat i ett läge där jag lyssnar  mycket på jazz. Det var många år sedan det hände. Fokuserar på Miles Davis, Herbie Hancock och Esbjörn Svensson Trio. Ganska skönt att lyssna på eftersom jag kört ganska hårt med hip-hop på sistone. Barnet ska få en bred musiksmak! Fast Sofia tycker det är skittråkigt med mitt jazlyssnande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback