Mumlar

Inlägget nedan skrev jag igår, men det gick inte att få ut pga tekniska problem på siten.


Går omkring emellanåt och mumlar om att jag ska bli pappa. På något sätt försöker jag att inse det och måste berätta det för mig själv hela tiden. Sofia frågade varför jag helt plötsligt börjat inse det. Det är inte så konstigt. Vart jag än vänder blicken så är det en mage där. Den är överallt. Ungefär som en urringning brukar vara....överallt...

Gällande den fanatiska bloggen med hon som grät pga att hon inte kunde köpa en speciell vagn så har jag varit inne och läst den igen. Fascinerande läsning. Läste ett helt inlägg med mummeltext där hon bland annat redogjorde för något hon läst om en tysk vädergubbe. Stor prosa!

Sofia köpte lakan idag till bebisen. Gulliga djur så klart. Måste se till att köpa lite tuffa grejer till barnet också, typ med dödskallar eller nåt...

Ska på Spindelmannen 3 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback