Vad bråkar vi om?

Är det en hormonhäxa som jag har därhemma är det kanske en del som tror. Men jag måste säga att det än så länge är ganska städat och lugnt därhemma. Som vanligt är det de vanliga frågorna som vi tjatar och det är överfull sopkorg, skräp i vasken och andra småsaker som hör ihop med att man har olika toleransnivå gällande städning. En ny sak kan skapa en viss irritation. Tidigare om jag vaknade eller höll mig vaken så sov Sofia som en stock. Kommer ihåg ett tillfälle när Ehlin berättade att hon väckt Sofia för hon sov så tungt så att hon var tvungen att försäkra sig om att hon fortfarande levde. Nu räcker det med att jag vänder på mig så vaknar hon. Förbereder sig kroppen på att vakna av minsta lilla ljud? 

 


Kommentarer
Postat av: Ehlin

hej kära ni!!
så damen i huset vaknar lätt nuförtiden?! ja nåt underligt är det som händer för sova det har hon alltid kunnat - länge och hur mycket som helst.
puss till er och magen, ses snart
//moster

Postat av: Caroline

Det är lika bra ni vänjer er. Sova får man göra i nästa liv. Jag minns när man kommer hem från BB,nyförlöst. Man är uppe på natten byter blöja, bär skrikande barn. Så tittar man sig i spegeln magen hänger, man väger 10kg mer än vad man ska, man har dom största trosor som finns. Men man har sin lilla bebis där o det är underbart. Vi är så glada för eran skull o vi längtar så. Stora kramar fån oss i Uppsala.

2007-02-26 @ 11:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback