Hemma igen

Hemma igen! Så skönt. Trött efter tre dagar intensiv kurs. Men som jag varit inne på tidigare så är det väl så här det kommer att kännas mest hela tiden från augusti och framåt. Näsblodstrött. Blev en del snack om barn och så under kursen och man fick en hel del gratulationer. Marcus a,k,a Speedo har ju hunnit skvallra lite och det är helt ok ska du veta. :-)

I alla fall så är det en bankkollega som Marcus jobbat med och som jag gick på kurs tillsammans med, som  kan New York väldigt bra och det kan vi ha nytta av för vi ska dit den 14/4. Så stort!! Ska bli så galet kul att få åka dit, En stad jag längtat efter att besöka. Vi passar på att dra dit för en stadsresa är ju inte direkt passande för barn så nu kör vi. The Big Apple. Cooooooooooool! Ska bara strosa runt och ha det bra. Kollegan ska märka ut bra områden och schyssta ställen där man kan äta. Är inte direkt sammanhängande märker jag nu... Kommer att somna in tidigt. Ska köra en riktig svennekväll och käka korv med bröd och kolla på familjeunderhållning på TV. Alltså träna inför myskvällar med familjen. Får lite panikkänsla vid tanken, men det går över.

Kommentarer
Postat av: A

Gud så läckert med N.Y. Det unnar jag er verkligen !!!
Jag tänker att det är det som är tjusningen med livet; balansen mellan varmkorv-med bröd-och TV-kvällar och lite häftigare saker som sticker ut och ger upplevelser och minnen. Jag håller med Alfons Åbergs farmor jättemycket ! (Alfons är förresten också ett mysigt namn....)

2007-02-10 @ 17:45:34
Postat av: Speedo

Jag antog att det var OK eftersom det, hör och häpna, faktiskt finns en blogg som behandlar just det ämnet...

Några snabba NYC-tips - Bo på Chelsea Hotel och käka lunch på Cafe Habana! Nu har ju tyvärr CBGB slagit igen, annars hade det varit ett givet tips...

2007-02-12 @ 09:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback