Offentlig egendom

Jag har läst att många som är gravida upplever att deras mage helt plötsligt blir offentlig egendom. Det är något som vi nog själva börja känna. Det är inte direkt så att någon okänd börjat ta på den, men folk är rätt så pigga på att börja prata om graviditeten. Det är ju så att det är svårt at dölja att Sofia faktiskt är gravid.

Angående barnvagn så hävdar min lillasyster Caroline att även en fyrhjuling är lätt att styra.

Angående att styra så klarade Renault-helvetes-bilen besiktningen igen. Jag kanske ska sluta hata den bilen. Detta betyder nog att jag tills vidare lägger planerna på en kombi på hyllan. Ska kanske laga fönsterrutan...

...fast bara för att bilen går bra nu så kommer säkert något gå sönder.

Umgås denna helg med systerns tre barn och de är riktigt underbara. Blir inte mindre sugen på att bli pappa.

Angående pappa så och att kalla sig det så fick jag Sofia att kalla sig mamma. Blev alldeles pirrig inombords av att höra henne säga det. :-)

Kommentarer
Postat av: A

Tur för dej (och för S) att LHC vann... :)
Ha det gott och hälsa hela släkten därnere från oss ! Har läst nu på nätet att det varnas för snö och halka imorgon. Så ta det riktigt riktigt lugnt imorgon när ni kör hemåt.Tänk på den värdefulla lasten !

2007-04-08 @ 23:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback