Ost

Nu i veckan så hade jag doften av Isa med mig till jobbet. Jag hade med mig doften av att hon kräkts, vilket hon gör ofta, Magmunnen är ganska slapp som sagt....eller ganska...den är helt otroligt slapp. Jag kunde inte förstå varifrån doften kom ifrån. Hon hade ju inte kräkts på mig vad jag visste. Men till lunchen kom jag på vad det var. Jag hade med mig parmesanost. Jag vet inte vad det är för slutsatser som ska dras av detta. Antingen luktar parmesan jäkligt dåligt eller så luktar inte kräkset så dåligt med tanke på att parmesanosten äter man trots att den luktar som gammal spädbarnsspya. :-)

Kommentarer
Postat av: A

Parmesan luktar inte gott.. (och det gör inte ostbågar heller), men parmesan smakar gott - men ostbågar kan åtminstone jag leva utan.
Längtar tills ni kommer hit!!

2007-10-07 @ 17:06:13
Postat av: E

jag luktade ost som tusan igår när jag åkte från kungsh. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback