Milstolpar?

Denna helg har vi varit i Skellefteå och tack vare den resan så har Isa fått vara med om några milstolpar i sitt liv.

Den ena var att hon fick så LHC spela live för första gången. Det tyckte hon var tråkigt. För det första gillade hon inte hörselskydden, men när vi tog bort dom så blev hon rädd. Det slutade med att Sofia satt och tittade på matchen på en tv i hallen. Men jag tror att hon blev ledsen över LHC:s usla inställning.

Den andra milstolen är att hon åkte på sin första förkylning. Sofia var den som introducerade henne. Men det som är intressant med barn är att de inte tappar humöret för en liten förkylning... det är tuffare än oss vuxna.

Utöver det så värmer det i kroppen att vår lilla tjej kan ge skapa så mycket känslor hos släkt och vänner. Det är så härligt.

En helg som hade varit bra men en hemsk händelse la sordin över allt vi gjorde. Vi fällde många tårar och jag orkar knappt skriva om det. En tjej som jag känt i 24 år förlorade sitt barn som skulle födas vilken dag som helst. Det var så nära och det är så jäkla orättvist att det kan bli så. Chansen att jag skulle känna någon som drabbades av detta igen fanns inte, men ändå så hände det. FAN!

Kommentarer
Postat av: A

Jo, eran lilla goa tjej är verkligen en solstråle för oss alla. Saknar henne redan ! Vi tittar på bilderna från helgen varje dag. Min favoritbild är när Isa badar och myser i diskhon.
Ha det bra alla tre !

2007-10-18 @ 10:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback