Status Sofia

Det händer saker och ting med kroppen. Inte min direkt mer än att jag med stormsteg är på väg att åldersmässigt ligga närmare 40 än 30. Menade Sofia och hennes små sköna egenheter som hon skaffat sig:
1) Har älskat choklad, men kan nu knappt se choklad.
2) Torr på ryggen.
3) Jag kommer hem senare än henne och tidigare så lagade jag maten då eller så satte vi tillsammans igång med maten. Nu måste hon äta och maten är oftast klar när jag kommer. Lyx!
4) Alla sorters lukter. Kan vara vad som helst, men allt förstärks. Men inte helt överraskande så ligger otvättat hår i topp. Men samtidigt finns det vissa shampoon som hon inte fixar för att de "luktar dåligt".
5) Fortfarande trött, men inte lika trött som i början. Men denna vecka så var det i alla fall en gång som hon gick och la sig vid 8. Jag passade då på att vinna trippeln (Serie A, CL och Copa de Italia) med ett lag med en snittålder på 24 år.

Sofia skickade precis ett sms. Hon tror att hon kände att något rörde sig därinne.... :-)

Ikväll kommer Ehlin till oss för att slappa.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hur kul som helst! Nu har jag läst hela bloggen (fast jag egentligen skulle gå och jobba) och jag ska absolut fortsätta.
Stort Grattis till er båda! Återkommer med lite tips och glada tillrop!

2007-02-02 @ 15:47:37
Postat av: A

Följer med stort intresse din blogg dag för dag. Jättekul !!! Hälsa de två systrarna !

2007-02-02 @ 17:20:54
Postat av: Ehlin, syster

måste bara kommentera. råkar sitta i peter och sofias soffa just nu, och skrattade rakt ut när jag läste vad peter skrivit om fia.
jag och peter har vräkt choklad nu ett bra tag och fia har inte ens tittat åt den (vanligtvis skulle hon kasta sig över), hon gick och tog en dusch (med det rätta shampoot istället:) nyss kom hon tillbaka halvnaken och måste genast bli insmord på sin 'torra rygg'! haha jag tror jag skrattar mig harmynt:)

Postat av: Speedo

Vad är Copa de Italia? Kan det vara Coppa Italia du menar?

2007-02-02 @ 22:05:04
Postat av: Johanna

Åh, jag vill också vara där med er och mysa och äta choklad! hoppas att ni mår bäst!
Pussar och kramar från Lillayster J

2007-02-04 @ 15:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback