På kurs

Ska på kurs idag och vara borta tom fredag, Vi håller på fram till 21 på kvällarna så det blir väl inte så mycket skrivande här kan jag tänka mig. Detta är tredje kurstillfället och förra gången var det en kille där som väntade på att ett samtal skulle kunna komma när som helst som innebar att han var tvungen att dra iväg med sin dam därhemma för att föda ett barn. Ska bli skoj att se hur rödögd han är. Ytterligare en kille har en ballong därhemma, så även han och jag kanske har ngt att snacka om. Och Sofia, jag skulle aldrig kalla dig ballongen... ;-)

Som vanligt känns det konstigt att vara borta från Sofia i några dagar. Vi har ju liksom vant oss vid varandra.

Kommentarer
Postat av: Speedo

Glöm inte att lägga in ett frånvaromeddelande i Outlook som säger att du "läser mail sporadiskt" dessa tre dagar...

2007-02-07 @ 08:45:35
Postat av: Den barnlösa

Vad bra att ni vant er vid varandra nu när ni är gifta och ska ha barn... Hade varit jobbigt om ni fortfarande känt er som främlingar mot varandra.....

2007-02-07 @ 11:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback