Novembermörkret

Det ligger något i det om svärmor skriver. November har tagit mig i sitt grepp. Hatar denna månad av hela mitt hjärta.

Som små små hjärtslag känns sparkarna därinne i magen. Sofia var hos barnmorskan förra veckan och allt såg mycket bra ut. Det börjar bli alltmer rörligt därinne. Vi börjar längta efter nytillskottet.

...fast just nu fattar jag inte hur man ska orkar med en till, men den funderingen kommer att försvinna helt den dagen barnet kommer.

Nu till något helt annat. Detta fick mig att skratta samtidigt som det kom snöblandad ondska ner från skyn.
Albin 8 år ringer Timell

Kommentarer
Postat av: A

Ska bli kul att ses till helgen och förhoppningsvis också få känna lite på den nya vännen..:)

2008-11-18 @ 10:29:03
Postat av: Anonym

Kom igen!!!!

2008-11-25 @ 17:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback