Vi har löst det!

När Isa har nappen i munnen liknar hon mig, men när hon inte har napp liknar hon Sofia. Ja så är det just nu i alla fall. Utseendet skiftar hela tiden. Men om vi ska dra några slutsatser av det ovan så liknar partiet runt ögonen mig och partiet runt munnen liknar Sofia.

REKORD! Det stora samtalsämnet för mig idag påp jobbet var hur Isa lyckades med att lägga en kaskadspya som nog nådde 40 centimeter utan att en droppe nuddade marken.  OBS! Hon låg nästa helt på rygg vid tillfället!

Nu gör de reklam för äckliga Kirschsteiger på fyran. Ren ondska....

Kommentarer
Postat av: Ehlin

haha såg ernst på voice imorse! han ska göra ett eget märke med prylar bara han gillar....dom ska jag köpa till dig i julklapp peter!!

Postat av: EVELINA

HEJ ISA HAR BLIVIKT STOR JAG TYKER OM ISA HON ÄR GULIG. FRÅN EVELINA I EDSHMAR.

2007-09-20 @ 20:12:41
Postat av: A

Jag håller med ! Nu har jag bara sett Isa "live" när hon var riktigt nyfödd - men man ser på alla bilder att hon är lik er båda. Det växlar vem hon är mest lik.
Kram till er tre !!!

2007-09-20 @ 22:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback