Premiär

Har varit få uppdateringar på sistone. Livet rullar på i sakta mak. Jobba, komma hem, äta, umgås med Isa, söva Isa, ha lite egen tid, sova, jobba etc. Helgerna är fullbokade oftast, men inte denna helg och då öppnade det sig ett läge att gå på fest. Men det är inte alltid så att det blir som man tänkt sig. Lilla damen tyckte att det var dags för en premiär. Japp, en alldeles jävla skittråkig premiär. Feber...japp, feber och allmänt hängig. Så istället kommer vi att hänga här hemma idag. Alltid mysigt att hänga med familjen förvisso.

Men en sak är säker. Isa utvecklas i en rasande takt. Hon börjar bli en mini-buddah. Kvinnor i vår omgivning går igång totalt på fettvecken. Hon har ett härligt leendet som dyker upp mest hela tiden, men inte idag då. Idag så ler hon lite, men sover mest.

Så är det....

Nästa helg blir den en liten familjetillställning. Isa ska döpas. Denna gång är det en annan präst som förhoppningsvis är bättre än det stolpskottet som vigde oss.

Kommentarer
Postat av: A

Hoppas det värsta är över med Isas förkylning när jag skriver det här.Det är inte roligt när så små barn är sjuka.
Ser fram emot nästa helg !!

2007-11-04 @ 20:19:24
Postat av: krillan

Tjena.. tänkte bara dela med mig av mina favorit verser på imsevimsespindel :D Sjung för henne å hälsa från mig :) Krya på er allihop!

imse vimse spindel satt å käka gröt. Då ramla han i mjölken, oj vad han blev blöt. Klättra upp på skeden, torka sig å sa; jag vill inte äta mera gröt idag.

imse vimse spindel tappa nåt på tån
då ringde han till doktorn med sin telefon
doktorn var ute å meta med sin vän
imse vimse spindel får ringa klockan fem!

2007-11-04 @ 21:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback