Isa utvecklas hela tiden...

...men det gör inte min blogg. Jag har tappat lusten. Helvetesmörkret under november kan få vem som helst att tappa all energi. Solskenet i det eviga mörkret är min lilla tjej. Hon utvecklas dag för dag. Nu har hon tom nyanser i sitt skrikande. Hon ler mot mig varje gång jag kommer hem. Underbart....

Jag tar en paus med bloggen. Kanske kommer lusten tillbaka när ljuset kommer igen. Ni som jag känner som läst bloggen får gärna ringa och kolla läget. Sök annars upp mig på Facebook. Där kommer det nog att hamna lite bilder på lilla tjejen.

Kommentarer
Postat av: A

Kommer att sakna din blogg !! Men det finns ju förvisso andra sätt att hålla kontakt - så det är lugnt.
:)

2007-11-26 @ 16:01:33
Postat av: Erika&Patrik

Klart vi kommer att sakna bloggen Peter!! Men vi hörs och ses ju ändå :-)
Ha det gott och hälsa mor & dotter.
KRAM
E&P

Postat av: Ehlin

trist!!

2007-12-05 @ 19:47:50
URL: http://ehlinericson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback