Ja må han leva

Och så var jag helt plötsligt 35 år! 35 ÅR! Otroligt. Fattar det inte. Det var banne mig i sista sekund som jag blir pappa. Blir man för gammal så slutar det ju med att man blir tvungen att stappla runt på kryckor för att leka med sitt barn. Lennart Bernadotte var 70 typ när han blev pappa och jag är inte direkt sen i jämförelse med honom.

Har läst klart Värsta pappan och den var bra. Den fyller i alla fall ett tomrum när det gäller litteratur för pappor. Är nog ganska ensam om att skriva blogg om att bli pappa. Är det någon som ramlar på någon annan kille som skriver så skrik till.

Linköping mot Luleå. Vi vann förra året, men det blir tufft i år. Men det är i alla fall skönt att vi gick vidare. Skönt att slippa må illa för första gången sedan serien startade.

Lyssnar just nu på Jamie T, En 20-åring från London, Känns gott att fortfarande hänga med i musiken trots att jag mer eller mindre håller på att kollapsa av ålder. Inget åldersnoja här inte. *s*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Congratulations !!! 35 är väl ingen ålder ("för en häst" - som min pappa brukade säga.)Ha en bra födelsedag !
Tyvärr går det inte alls lika bra för vårt lag här uppe i norr som för LHC. Stämningen är något dyster i stan bland fansen (som är MÅNGA!!)Hälsningar till övriga familjen !

2007-03-04 @ 14:07:29
Postat av: Stoffe

Gratinerar på fylleridagen! =)

2007-03-04 @ 16:56:41
Postat av: Speedo

Grattis i efterskott farbror Peter! Och det är klart att du hänger med i musiken när din 29 år unga vän tipsar dig om guldkorn som Jamie T (som för övrigt är 21 år och från Wimbledon)!

2007-03-05 @ 09:17:13
Postat av: Caroline

Tack för god smörgåstårta o tårta.

2007-03-05 @ 15:22:47
Postat av: Pappa

Luleå vann ju!!!

2007-03-07 @ 01:46:02
Postat av: Pappa

Luleå vann ju inte. Så ska det vara

2007-03-07 @ 01:46:48
Postat av: Pappa igen

Grattis på födelsedagen och hälsningar från ett soligt San Diego

2007-03-07 @ 01:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback