Sååååå häftigt

Kunde inte hålla tillbaka tårarna då barnet helt plötsligt rörde på sig. En sån lättnad att allt ser bra ut. Kan leva med den här känslan länge länge.... 12 veckor och 5 dagar! Kul att via ultraljudet se hur det dök upp två armar, två hjärnhalvor, ett hjärta, en navelsträng etc. Klockan 9 ska jag iväg på ett möte angående beredskap vid kris. Kommer nog att vara konstigt för de andra att ha en leende Peter sittandes vid bordet och som just idag ger blank fan i alla kriser för just nu idag så är livet riktigt bra!!


Kommentarer
Postat av: Idha

Åh vad härligt! Like ultraljud a lot!!! Vill ni veta kön senare?? Vet att det är ytligt o oviktigt, men ganska spännande...

Postat av: A

Gud så kul ! Jag får tårar i ögonen bara av att läsa det du skrivit. Och hörde också (av mamman ifråga) att den lille hade dom små fötterna i kors... Ha de´!

2007-01-30 @ 12:07:16
Postat av: Pappa

Hej Peter o Sofia

Vad kul. Förstår att nu är glada. Visst är det fantastikt. Njut nu båda!!!!

2007-01-30 @ 14:17:21
Postat av: Elina

Hej Peter vad kul att ni ska få ett barn. Jag hälsar från alla mina bästa kompisar. Jag älskar dig.Min kusin kommer nog bli en busig bebis. Kommer du ihåg när du bytte bajsblöja o du drog ner den o det blev bajs på hela benen. Nu vet du ju att blöj byxor river man av. Fnitter fnitter.

2007-01-30 @ 19:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback