Skiter på sig...

Till och med när Isa skiter på sig så är hon söt.:-) Lägger även med en bild då Isa blev vägd i samband med sjuksyrrans besök, en bild tagen exakt en vecka efter att hon föddes då hon firades med en prinsesskrona på huvudet, samt en bild direkt tagen efter badet då hon bara är söt. Härligt att vara förälder och vara enögd! :-)

För övrigt så lever vi kvar i vår bubbla. Vi var idag på mitt jobb, men alla "jobbade" hemma idag...det är ju fredag... :-)

För övrigt har pappa Peter klippt sig. :-)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Söta bilder. Du passar i kort hår. Du har bara lite mer än dottern. Men dottern är sötare :)

2007-08-10 @ 18:30:10
Postat av: caroline

En hälsning från Evelina. Grattis för lilla Isa. Du var jättesnygg i håret Peter. Sofia jag undrar när du ska klippa dig så du blir lika snygg som Peter. Jag längtar till Isa kan prata. Sofia du är snygg annars också. kram Evelina

2007-08-10 @ 20:21:46
Postat av: Ehlin

hon är underbar!! snygg frippa peter!

Postat av: Morfar

Efersom jag är helt objektiv - så kan jag säga att Isa är det sötaste barn som finns!!!!

2007-08-12 @ 17:58:14
URL: http://ehlinericson.blogg.se
Postat av: A

Håller med morfar´n ! Nån gulligare unge har aldrig skådats !!!

2007-08-12 @ 21:32:05
URL: http://ehlinericson.blogg.se
Postat av: Tessan

Jag håller med föregående talare, skitsöt =)

2007-08-13 @ 19:26:41
Postat av: lillasyster

helt underbar är hon!!

2007-08-14 @ 10:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback