Lugn helg

Denna helgen är nog den första sedan Isa föddes som vi har en helg där det inte finns en enda plan för oss. Det är bara jag, Sofia och Isa. Så otroligt skönt att få två dagar att jobba ihop den nya familjen. Det blev en ordentlig omställning när jag började jobba igen. Sitter och saknar Sofia och Isa hela dagarna och vill bara hem. Samtidigt så börjar jag komma in i arbetet och ser högarna med jobb växa. Ingen direkt mjukstart direkt när man kommer tillbaka till jobbet. Det är verksamhetsplanering, avtalsförhandlingar, uppstart på nya projekt och efter en vecka så vet man redan vad man kommer att pyssla med närmsta halvåret. Så underbart att då veta att jag även närmsta halvåret kommer att få se min lilla flicka utvecklas i en rasande fart....

Kommentarer
Postat av: A

Ha en bra helg ni 3 ! Nästa helg kommer ju vi och hälsar på.

2007-08-31 @ 20:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback