Bajsa

Konversation mellan Sofia och Peter och den förekommer varje dag!
- Har hon bajsat idag?
- Ja, till och med två gånger!
- Vilken duktig flicka. Då måste hon ha varit på ett lysande humör resten av dagen.
Japp, det är ett samtal som förekommer i stort sett varje dag. Vi har upptäckt att hon är som sin far. Magens situation speglar humöret. Min högsta chef hade satt igång och pratat om leveransförmåga. Satt på ett möte med honom första dagen efter semestern och hans mantra är leveransförmåga. Du ska fan veta att därhemma finns det en tjej som levererar big time, tänkte jag, men sa inget. Kunde ha påverkat löneläget.

Annars så har jag min daor på reparation. Tyckte detta med film via youtube var ganska skoj, vilket inte är möjligt via jobbdatorn....

Kommentarer
Postat av: A

Känner igen att den typen av repliker är vanliga när man har småbarn...Det blir mycket sånt, men det gäller att hålla igång annat prat också
:)

2007-08-28 @ 10:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback