Börjat skvallra lite

Det är oerhört svårt att inte skrika till hela världen att vi väntar barn igen. Idag så berättade jag det för en kompis.

Idag har jag haft en superdag med Isa. En dag som gör att jag aldrig vill jobba igen. Hon har varit på ett underbart hunör och jag har aldrig pratat med så många främmande människor. Isa får alla att vilja prata enbart genom sitt humör och gigantiska leende. Pensionärer är lättflörtade, men idag så var det även medelålders män. En av männen hade också en rödhårig dotter som hette Isa.

Imorgon kan det förvisso vända för då kan det vara en pissdag och man börjar gå in på e-bay för att se hur mycket man kan få för en 1-åring.

Sofia mår relativt bra. Det gör ont när det växer.


Kommentarer
Postat av: Mats

Nämen! Jag har aldrig tagit bort bokmärket och brukar surfa in då och då!



Ber att få gratuelar och tummarna hålls givetvis i vanlig ordning.



Snart syns vi väl på jobbet.......

2008-08-26 @ 23:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback