Stora tjejen

Vår lilla Isa är inte riktigt den där lilla Isa längre. Nu i helgen så satte vi, eller snarare Sofia, igång med att lägga undan kläder som är för små. Självklart hittade vi kläder som inte ens hunnit ner till i byrålådan.

En ond människa (kanske Ernst) har designat vårt skötbord. Om han inte är ond så är han i alla fall en dvärg. Trots att jag på två månader avancerat till topp-5 i listan över de som byter blöjor snabbast i Stockholm så går ryggen av pga av att jag måste böja mig ner 45 grader varje gång jag ska byta en blöja. För övrigt så börjar bajset att lukta allt mer illa vilket gör att snabbheten ökar och snart är jag ohotad etta.

Lite bilder, En bild där hon ser chockskadad ut och en där jag hittar Isa och Sofia sovandes. Annars så har jag plockat bilder där hon är toksötast!


Kommentarer
Postat av: isas moster

men alltså vad fin hon är! blev lite väl kort för mig i lördags och känner att jag snarast måste träffa er igen. vad sägs om till helgen?? kram till er

Postat av: Farfar

Sitter just i St Paul o njuter av att titta på de söta bilderna på lilla Isa. Ni kanske inte är söta men vackra. Söta är barn. :)

2007-10-02 @ 17:33:32
Postat av: A

Jättesött barn - och väldigt stiliga föräldrar !!!

2007-10-03 @ 21:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback