Känslorna blir starkare och starkare....

Var bort igår kväll. Fick inte träffa Isa på hela kvällen. Först imorse fick jag krama henne och hon fick en så hård kram som man kan ge en liten Isa som för övrigt fyller två månader idag. Hon brydde sig inte om den kramen för övrigt. Det fanns väl någon schysst lampa i närheten som hon ville titta på.

För några minuter sedan så skrek hon till som hon aldrig gjort förut. Vi börjar känna denna lilla tjej och kan känna av nyanser i henne skrik. Det skriket som lämnade hennes lilla kropp var riktigt hemskt. Det rev tag i hela kroppen och en oro drog igenom mig. Känslorna är så starka... så starka,,,

Kommentarer
Postat av: moster E

grattis finaste isa!!! jag skulle också vilja tala med din mor! kan du be henne ringa mig. vill ses i helgen. gåsen och fröet kommer hit=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback