Hej hej

Det är nog så att Isa tror att hon heter hej. Våra samtal med henne är ju inte direkt på någon hög nivå.
-Hej Isa
-Gurgel
-Hej Isa
-Gurgel
-Hej Isa
-Njahhahhh
-Hej Isa

Igår fick även jag den där gigantiska spyan över hela bröstet. Nu leder inte Sofia längre den tävlingen...

Så skönt att Elitserien är igång igen. Har lyssnat på radioreferatet nu under kvällen och de där reporterasen dissar LHC hela tiden. Fattar inte vad de har emot LHC. Men så leder helt plötsligt LHC. Inte ett snack om att LHC spelar bra. Inget om att Timrå spelar dåligt. Väckte Isa många gånger förra säsongen när hon låg i magen. Vi får se hur det blir denna säsong!

Kommentarer
Postat av: Svelinarn

Även om det smärtar måste jag hålla med radioreportrarna... Det såg inte alls bra ut igår Peter och vi har faktiskt dommare Andersson att tacka en del för vinsten...
Och så vill jag hälsa till Isa också! Heeeej Isa! Heeeej Isa! :)
Kram till er allihop! /Daniel

Postat av: A

Numera har vi Isa som visningsbild på datorn. Den jättefina där hon ligger på mage på soffan och kikar.Blir så glad varje gång jag ser henne. Hälsa hej hej till Isa från mormor´n!!

2007-09-25 @ 17:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback