På besök hos valiumknaprare

Imorse var vi hos vår favorit-valium-knaprare. Vi har lagt vår trygghet i hennes händer och handen på hjärtat så litar vi på henne. Egentligen skulle vi nog kunna dra igenom våra möten med henne på nolltid, men det går inte så snabbt. Men hur gick det då? Ja, det gick bra. Sofia har ett HB på 109 och det är en klar förbättring, blodtrycket låg bra och magen växer exakt som den ska. Måste nog inse att det är läge att inse att jag ska bli PAPPA! Hallå, hur ska det gå till? Jag är ju mentalt som en 15-åring. När ska folk komma på mig? Från och med idag så är jag ju även stf chef och nu så gäller det att i två månader bluffa hårt så att de inte inser att de har en 15-åring som boss.

Kommentarer
Postat av: A

Så skönt att allt var OK !
Kan meddela att jag såg en trehjulig barnvagn i Umeå idag - MED varukorg. Och en rejäl sån också !!

2007-05-03 @ 18:06:32
Postat av: Ehlin

men va kul att HB:t är bättre och att magen växer som den ska! tack för senast och kom gärna förbi upps i helgen! skulle vara skitatrevligt, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback