Märken i trägolvet

Vi börjar få märken i trägolvet efter att Sofia nu i några dagar gått omkring med barnvagnen i hallen. Hon vill inte att jag ska dra ner den i källaren.

Nu börjar jag bli orolig igen att något ska hända. Det är ju så nära nu. Må gudarna ge oss ett friskt barn.

Sofia tog just min hand, heller som hon själv precis sa. "Precis när jag ska he din han på magen så somnar han om." Nu är han igång igen så jag ska lägga handen där igen och se om jag känner något.... Nä, han fintade oss igen.

Sofia kollade in BB-nytt i Norran. Helt plötsligt så är det många som döpt sina barn till Theo. Mmmm, men vi vill nog fortfarande ha det namnet om det nu blir en kille, vilket det inte blir. :-) Theo är faktiskt ett namn som jag burit med mig sedan jag var liten.

Kommentarer
Postat av: pappa ericson

Jo, jag tror att Gud är på er, och vår sida!!!!

2007-05-08 @ 19:30:49
Postat av: Caroline

Allt kommer att gå bra. Ni kommer att få många roliga stunder med erat barn. På fredag ska Evelina gå på disco. Oj det är väldigt stort för henne o för oss. Så nu är det dax att börja oroa sig. Evelina undrade om man skulle dansa så ikväll ska vi dansa loss o ladda. Ida ville även hon gå på disco. Men Evelina sa att man var tvungen att vara 6 år för att få gå på disco. Kramar från oss i Uppsala.

2007-05-09 @ 12:05:13
Postat av: A

Det är klart att man kan känna sej orolig ibland - det hör ju liksom till. Men jag håller med pappa E o allt talar ju för att det kommer att bli jättebra. :)

2007-05-09 @ 15:13:17
Postat av: Ehlin

hej på er!! vad jag skrattar åt vad du säger att hon säger!! att vagnen redan kommit, det är ju fantastiskt vad snabb leverans det kan vara ibland. jag vill också provköra!!! kramkram å va inte oroliga


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback