Hetsig

Måste sluta vara så hetsig nu. På grund av det så lyckades jag i helgen bränna mig med kokande vatten. Jätteskoj att sitta med armen i en hink i 6-7 timmar. Lugnt och stilla så att jag kan vara ett föredöme för mitt lilla barn. Det räcker med att oddsen är låga gällande hetsen gällande sport. Fast detta med sport är inte alltid så bra. I onsdags så tränade jag trots att jag hade en lätt infektion i kroppen och på kvällen drack jag öl och skrek när vi var på Olearys och kollade på Champions League-finalen. Konstigt att jag sedan tappade rösten....

På söndag ska vi ta gravidbilder... Japp, vi går upp i detta.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Skönt att det gick så bra armen. Ida har varit lie bekymrad. Tjejerna ser framemot lör. Ida vill åka tunnelbana, Evelina vill hyra film. Vi höres.

2007-05-30 @ 10:28:10
Postat av: Ehlin

ja jag hörde om armen! lät riktigt otrevligt faktiskt!
kan ni inte lägga ut en bild på magen igen så man får se?!!
kram

2007-05-30 @ 19:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback