Rörelse

Inte så mycket har hänt på barnafronten. Det som ändå är positivt är att Sofia säger att det rör sig massor därinne. Jag lägger handen på hennes mage och ber henne att vara stilla och hålla andan, men jag känner ändå inget.... :-(

På måndag ska vi på ultraljud. Ett riktigt ordentligt ultraljud där vi verkligen kan frossa i vår egocentriska sätt att se på vårt barn. För det fattar väl alla att detta är det coolaste som just nu händer i hela världen. Ja, inte ens ett sm-guld i hockey skulle slå det.

Förstår för övrigt inte det stora med gruppen Arcade Fire. Goth, New Wave, Nick Cave och Pink Floyd i någon slags röra utan några bra melodier. Är nog ganska gammal trots allt när jag suckar och säger: "Åh, detta har jag redan hört."

Kommentarer
Postat av: A

Låt henne andas !!! Tids nog känns det utanpå hur han rör sej... Kul med ultraljudet nästa vecka. Efter det kan kanske namnfrågan få ny fart ? :-)

2007-03-08 @ 17:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback