På krogen

Vaknade upp idag vid 09:30 och var fortfarande rätt så onykter. Festen igår var en fest där jag redan innan visste att det skulle bli skoj. Alla som man hade pratat med innan var riktigt sugna på festen vilket skapade förutsättningar för att det skulle bli bra stämning, I alla fall så hamnade jag även här i rollen som blivande pappa. Förr i tiden när man var singel så handlade festerna mycket om att stöta på snygga tjejer. Men nu så står jag helt plötsligt och pratar med nyblivna mammor om hur det känns att bli pappa. De i sin tur kan inte med ord beskriva hur häftigt det är att bli mamma.Jätteskoj att prata om det faktiskt.  Igår så avhandlade jag det ämnet med Karin som snart kommer tillbaka från sin mammaledighet. Detta var första gången som hon var borta en kväll från sitt barn och det har gått ett år nu. Det är som min syster brukar säga om att hon alltid har en följeslagare och det är Lukas. De små liven är rätt så försvarslösa.

Idag ska vi på Norra Brunn. Det är bra att det kommer hit lite folk som inte bor i Stockholm så att vi kommer iväg och nyttjar fördelarna med att bo en i storstad!

Kommentarer
Postat av: A

Allt har sin tid.....Sköt om dej och hon med magen !

2007-03-19 @ 18:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback