Det rör på sig så sakteliga

Igår när vi skulle lägga oss så sa Sofia att nu rör han på sig. Går det att känna frågade jag. Jo, om du lägger hande på min mage så under tre timmar så kan du nog känna något. Så pigg var inte jag, så jag tog tag i min bok om Napoleon istället. Då sa Sofia att jag skulle lägga handen på hennes mage, Tydligen hade barnet fått spelet och körde runt därinne som en tok. Helt plötsligt så känner jag att det rör på sig lätt. Jag frågar Sofia om det rörde på sig och det gjorde det. Så stort. Jag fick säga hej till barnet för första gången. Så cooooooooooooooooooooooolt!

För övrigt så har vi nog bestämt oss för barnvagn. Vi köpte även en liten liten liten topp igår med en Busig tiger och en liten giraff som motiv, Kändes riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Mats

Topp?? Body är det korrekta namnet på klädesplagget. Och ett tips från coachen är att undvika tryckknappar i plast. Urusla och helt omöjliga att knäppa. Tryckknappar skall vara i metall!!

2007-03-26 @ 11:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback