Creepy

Bäbisen rör på sig hela tiden och jag behöver inte anstränga mig för att känna rörelserna. Men så börjar jag tänka på att det är en människa därinne i magen. Den tanken är konstig. Skulle jag ha en människa i magen och tänkte på det hela tiden så skulle jag nog bli knäpp i huvudet, för det är ju trots allt en människa i n n e i magen. Fatta! Det är ju helt otroligt konstigt! Men samtidigt är det coolt.

Undrar hur barnet har det därinne i allt vatten och slem? Vad tänker barnet på?
Nu är det tyst?
Nu är det något som låter?
Oj vad det gungar?
Ska jag sova eller vara vaken?

Det är i alla fall inga stora beslut som tas.

....och Mats, tack för dina kloka råd. :-) Känns tryggt att jag kan luta mig mot din erfarenhet. Och visst, det var metallknappar....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback