Tillbaka

Ska inte berätta vad vi har gjort på midsommar för det har väl handlat om att göra sånt som folk gör i allmänhet den dagen. Men det jag ska förkunna just nu är att från och med nu så har jag lagt in lämna-stockholm-förbud. Ingen av oss får lämna Stockholm förrän vi har blivit föräldrar. Vill känna att vi snabbt som tusan kan dra till KS om det skulle hända något. Jag har även fört in ett alkoholförbud för mig själv. Nu jävlar är det läge att ta detta på allvar.

Fick förra veckan en fråga om vad vi planerat att packa i väskan som vi ska ha med oss till BB. Den frågan möttes av en tystnad innan jag glatt svarade: "En mp3-spelare!" Det var tydligen inte rätt svar...

Bild från vår fotosession samt en bild på Sofias mage. Vi får se om ni kan se avtrycken på magbilden för den ser ut som en kassler efter att Sofia har legat med magen mot soffan. Hon har ungefär en kubikmeter med vatten i kroppen just nu.


Kommentarer
Postat av: Ehlin

åhh herrejisus vad stor den blitt!!! vad fina ni var åsså...kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback