KS

Japp, då har vi varit på KS och träffat diverse personer. Först mannen som ska skära Sofia. Vi berättade för honom om Sofias alla operationer. Han verkade lugn och sansad. Det kunde ta lite längre tid med tanke på att han ska skära igenom ett ärr som skurits upp några gånger. Sedan fick vi träffa en underläkare/narkoskille född typ 1991. För honom berättade vi att Sofia är mycket intresserad av att det finns anti-må-illa-mediciner i operationssalen. Annars så var det inget speciellt. Sofia är så klart spänd inför det faktum att någon ska skära i henne medan hon är vaken. Tro fan det. Jag skulle inte palla det!

Kommentarer
Postat av: Ehlin

nu är det verkligen nära:) så spännande! tur systra är en lugn filur och kommer greja det här lätt. undrar just hur det ska gå för den blivande pappan:)

Postat av: Svelinarn

Haha, ja den blivande pappan är nog den som har svårast att kontrollera nerverna. Men Sofia har en härlig valiumeffekt på Peter och jag är därför övertygad om att de fixar det fint tillsammans! :)
Peter och Sofia. Jag startar semestern idag o kommer att vara i Ö-vik första veckan, men tro inte att jag glömmer er för det. Kommer att vakta mobilen på helspänn i väntan på besked - glöm inte att höra av er!
Stor kram till er båda! /Daniel

2007-07-27 @ 09:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback