Snus

Ja, tanken var ju idag att jag skulle maila de kompisar som jag ännu inte berättat för. Men jag kom till jobbet och borrade sedan ner huvudet i jobb, Tittade upp som hastigast en gång vid lunch samt i eftermiddag då jag var tvungen att handla något. Kan känna tvång att handla saker sedan jag slutade snusa. Idag blev det två böcker. En till mig och en till min  sjuka Sofia som sitter hemma och har bihåleinflammatin och som lök på laxen så har hon fått halsfluss också. Angående detta med att sluta snusa så slutade vi båda med nikotin för att det skulle förbättra chanserna att få barn. Det vi inte visste då vi slutade var att Sofia redan var med barn.

Fotar Sofia varje kväll i profil. Ska bli hur skoj som helst att se magen växa!

Kommentarer
Postat av: Ehlin

hej kära svåger!
gu vad roligt att du börjat blogga! ska följa din blogg!
är hur busy som helst men när allt lugnat sig ska jag bjuda in er och vi måste ses!
hälsa älskade syster från mig!!
kram E

Postat av: Idha (fias syster Es vän)

Tusen gånger grattis!! Är så glad för er skull! Ska också följa med här. Ta nu hand om din vackra, gravida sjuka fru, så att hon snart blir frisk.

2007-01-18 @ 21:32:35
URL: http://idhaedstrom.blogg.se
Postat av: Gobias

Grattis!
Och lycka till med allt från barn till snusning!

Och tack för njutbar läsning, den är syvve!

2007-01-19 @ 09:51:19
Postat av: Therese(också fias syster Es vän)

Tjohoooo, grattis så hemskt mycket till er båda!
Helt fantastiskt.
Hälsa fia att hon får krya på sig, och du får lycka till med snusningen :)
Ha det nu så bra!!

2007-01-22 @ 13:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback