Hockeykväll

Ikväll är det första gången denna säsong som jag ser på hockeykväll. Brukar aldrig se på det programmet när LHC åker på stryk...

Kul att de vi känner är så engagerade i det vi går igenom. Märktes idag när det var ett program som hette Innan födseln. Då kom det både sms och samtal om det. Det jag har med mig från det programmet är återigen detta med att barnet hör musik. Ska sätta ihop några låtar som jag kommer att köra stenhårt sista perioden. Med stor sannolikhet så kommer en av dessa låtar vara Everybody is a star med Sly and the family stone. Kanske även Isn´t She Lovely med Stevie Wonder. Vi får se.

För övrigt har Sofia inga nya krämpor just nu. Ont i ryggslutet fortfarande. Dock så börjar magen bli riktigt synlig nu.




Kommentarer
Postat av: Svelinarn

Först - Kul att höra att allt står bra till med hela familjen!

När det gäller Konrads (eller vad han/hon nu kommer att heta) sprattel i magen tror jag inte att ni behöver vara rädda för en diagnos i form av en bokstavskombination. Låt oss bara konstatera att han/hon har fått en släng av pappa Peters gener...

Skoj med NY! Jag och svågern var faktiskt där i veckan och fick bl.a se Devils vs Penguins och Rangers vs Flyers (lite typiskt bara att Foppa fick för sig att byta lag dagen innan den matchen). Häftig stad det där - ni kommer att ha det super!

Kraaaaam på er!

2007-02-20 @ 16:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback