Fet och hårig

Var inne idag och läste på www.planetdad.se (För övrigt så har jag stött på folk där som jag bodde tillsammans med när jag pluggade i Kalmar. Skoj!)  I alla fall så står det på Planetdad att jag denna vecka bör jag vara tydlig med att inte säga till Sofia att hon börjar få mage och skämta över att hon ser fet ut. Just nu är man precis i gränslandet mellan att se gravid ut eller ha ätit för mycket på sistone. Det börjar bli en mage nu och den är riktigt söt!!  För det andra så börjar barnet bli lite luden. Känns konstigt!

Tack för alla tips ni gett på namn!

Kommentarer
Postat av: Idha

Det är inte bara nu, utan HELA graviditeten man kan bli lite ledsen över människor som skämtar om ens vikt, så kom ihåg att berätta hur fin hon är, din S!

2007-02-06 @ 21:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback