Dagens Frågor och svar

Angående kön så känns frågan inte så stor. Ser vi på ultraljudet vilket kön det är så visst vill vi få reda på det. Känns ju praktiskt att veta.

Angående frågan från farfar och farmor så vet vi inte vad ni syftar på. Vet vem det är? Läkaren? Dr Mengele? Bäbisen?

Angående vad läkaren sa mer så sa han att vi skulle vara lugna och sansade och att eventuella besvär hos Sofia kan härledas till graviditeten. Hjärtat växer ju med 20% under graviditeten för att kunna pumpa blodet för båda.

Nästa vecka väger bäbisen som två dosor med lössnus. Gällande snus så har abstinensen först denna vecka varit humana....

Vi leder med 2-0 just nu mot HV71, men bara för att jag börjat titta nu så kommer det troligen att vända.


Kommentarer
Postat av: A

Vadå ? Är det först nu som abstinensen börjar bli uthärdlig ?? Gäller det för er båda ? Jag trodde i min stora enfald att det kapitlet förflöt lätt och galant... F.ö undrade också jag vad ´farmor och farfar´ menade med sin fråga.

2007-02-13 @ 21:36:55
Postat av: Ehlin

jag skrattar gott åt din blogg peter! du skriver härligt! läser också med ett leende på läpparna att bebben mår utmärkt!
ses förmodligen i helgen, hälsa älskade sis, kramar

Postat av: A igen

Grattis till Linköpings vinst igår !! Det gick bra TROS att du tittade. Vårt AIK förlorade däremot i Mora. Dystert. Ses om ngn dag. Kul.

2007-02-14 @ 14:02:52
Postat av: Anonym

Familjen Taikon här i Uppsala vill gärna veta könet. Vi har typ halva förådet fullt med beb

2007-02-15 @ 12:59:13
Postat av: Caroline

Inte lätt att försöka skriva med en 10 mån busig Lukas som älskar att trycka på knappar. Alltså vi har mycket bebis grejer. Vilket ska vi göra oss av med? Har sparat tjejernas kläder o Lukas kläder. Det finns bilbarnstol,babysitter,lift,babybjörn,bröstpump,leksaker....Peter tänk vad pengar som kan sparas. Finns även en använd näsfrida som du kan få. Jag kan köpa ett par nya filter så är den som ny. Kram syster.

2007-02-15 @ 13:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback