Bok, konståkning och trumpeter

Först måste jag säga att på bilden (från mamma och pappas vardagsrum) är det en trumpet Det som skymtar i bakgrunden är inte en fiol och det är inte jag. Det är min syster som håller i en trumpet. Jag finns med på bilden också, men syns inte och det tackar vi gudarna för. Jag håller på den bilden i en klarinett och har en frisyr som ser ut som någon placerat en boll på huvudet. Hoppas vårt barn väljer att spela något coolare än vad pappa och hans syster valde.

Enligt Sofia så slår bebisen minst en trippelaxel med skruv i timmen. En enig domarkår ger barnet 6.0 i snitt. Svelin kanske hade rätt att bebisen fått lite för många gener av sin far. Enligt Svelin fungerar Sofia som valium för mig, för jag har visst lyckats med att vara lugnare än jag varit tidigare...

Och just nu läser jag en bok som jag många gånger har hållit i min hand, men inte vågat köpa. Det är en bok som heter Värsta pappan som är skriven av Ronny Olovsson. Hade tänkt att köpa den lite senare då allt såg ännu mer stabilt ut än idag. Sofia hann före och köpte den och läste ut den på en dag. Den är i alla fall skriven av en kille som var lite äldre än mig när han fick sin dotter och fram tills dess desperat försökt att hänga kvar i vad som händer i populärkulturen. Ska ge den ett omdöme sen och kanske lägga in några sköna citat.

Annars så är det idag en fantastisk kväll eller en mardröm. Det beror på vad som händer idag i den oerhört viktiga matchen mot Mora!

Kommentarer
Postat av: A

Det verkar vara ett särdeles rörligt barn. Eller också är "han" bara glad som en lax...eller övar för en karriär inom simhopp - el. cirkusbranschen. Roligt iaf att han har börjat kännas !

2007-02-27 @ 18:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback