Galningar

Jätteskoj att vara tillbaka på jobbet efter resan. Det sista jag gjorde innan jag somnade på söndagen var att kolla upp helgdagarna närmsta tiden....

Sofia läser en blogg som skrivs av en kvinna som är helt galen. Hon är gravid och det kanske mest fanatiska som finns. Hon kan skriva t ex om hur hon gråter hejdlöst över att hennes barnvagn inte fanns att beställa. När hon sedan får tag i en barnvagn så gratulerar folk henne ungefär på samma sätt som hon hon hade fött. Det är ju för h-lvete bara en Emmaljunga. Men det kanske är naturligt att vara sån? Sofia och jag är kanske känslomässigt störda som inte måleriskt beskriver hur det är att vara gravid och ta en vårpromenad? ;-)

Men på lördag ska vi i alla fall köpa/beställa en barnvagn, samt åka till Uppsala och fira Lukas, samt hämta barnprylar. Kommer inte att gråta om det inte går att beställa barnvagnen.

Min chef är pappaledig from måndag. Ska vara stand in för honom. Han skulle inleda pappaledigheten med att ta en power walk. Kommer nog att göra något liknande den dagen då det är aktuellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback